Fint

Vi har hängt ute mycket idag. Jag har krisar litegrann för att börja jobba och känt mig rätt nedstämd. Efter andra uteturen i lekparken la jag och Maja oss i soffan och somnade en stund och vaknade till en middag som luktade supergott. Det var dukat på balkongen och vi åt så gott alla tre och sen efteråt fick jag te och ett paket med en superfin hälsning från de två finaste jag har. I paketet var ett startkitt Med pennor, block och en liten exklusiv chokladbit som ska hålla igång mig imorrn om det blir segt. Hur fint?❤️️

Hoppas ni också har en finfin helg!
Tjipp










Kommentarer
Postat av: Sigrid

Inte konstigt alls att det känns svårt och jobbigt ju! Men du, hoppas första dagarna på jobbet varit okej, åtminstone! <3

Svar: Tack så mycket finis! Det känns jättebra faktiskt, det är kul att vara tillbaka 😃👏🏼 kram😘
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback