Vårkänslor

Idag har vi skrotat runt här hemma, gjort långkok köttgryta som blev asgod, promenerat, lekt i en lekpark, Tommy har tvättat bilen, jag har tränat och vi har spelat Bingolotto! Myssöndag!











De två viktigaste personerna i mitt liv ❤️️

Igår hade vi också en mysdag! Frukost, Soffmys, träning för mig, promenad och lek i utomhusgymmet tillsammans, sortera bland Majas kläder och packa undan alla småkläder, städa, gjorde hemmagjord pizza och så gjorde jag en bröddeg till morotslimpa som vi gräddade imorse!



Starkt benpass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt ni verkar ha det!
Skulle jag inte kunna få recepten på de bröd du bjöd på på brunchen? Morotsbrödet och "frallorna"? Nu jäklar ska jag oxå bli bra på att baka ☺️
Kram/ Sara

Svar: Såklart!! Jag skickar på messenger! Frallorna på brunchen blev inte bra utan torra för jag var tvungen att ha inne dem så länge för att de skulle få färg så jag skickar ett annat recept som jag brukar använda :) Hoppas ni mår bra! Kramar
La-La Land

2015-03-08 @ 21:21:16
Postat av: Annso

Gull Maja! Och så fina kläder :) kram vi ses imorgon!

Svar: Tack! Så härligt att få ta på vårkläder! 😃👏 Jaaa ikväll ses vi, Kuuuul! Kram
La-La Land

2015-03-08 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback