Träningsvecka!

Inleder den här träningsveckan med en vilodag hehe Har hängt med Julia och Leon fram till lunch och sen lekte vi och sen sov vi ett par timmar innan matlagning och middag. När jag vaknade efter sovstinde trodde jag klockan var halv sex och inte halv fem så jag tänkte aldrig ens att jag skulle hinna träna. Väntade och väntade på att Tommy skulle komma hem men förgäves eftersom jag sett fel på klockan haha Har även haft halsbränna hela dagen som inte vill ge med sig trots att jag tuggar de där tabletterna! Hoppas det försvunnit när jag vaknar imorgon!!

Iaf hade jag en bra och stark träningsvecka förra veckan varav två riktigt bra gympass när jag kände mig stark och en jättebra och härlig löprunda! Plus ett par löprundor till, ett till gympass överkropp och något hemmapass och en vilodag i onsdags. 







Bilder från gårdagens gympass armar, rygg och ett lättare axelpass (rehab).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback