PMS-monster

Usch, min PMS har typ tredubblats efter grav. Det är verkligen svinjobbigt. Har varit ett monster med hopplösa framtidsutsikter och mycket tårar över inget särskilt idag. Stackars Tommy har haft sin lediga dag och så måste han deala med en flickvän som bytts ut mot ett monster. 

Men efter en eftermiddagslur gick jag till gymmet och körde intervaller och core och vips så var PMSen som bortblåst. Älskar fanimej träning och vilka under den kan skapa. Bästa sortens självmedicinering!


Älskar att jag ser mig själv i glaset framför löpbandet. På så sätt blir det som att jag tävlar mot mig själv! 





Tommy kom hem med den här presenten till Majsan igår! Så nu ska hon bara gå och gå och gå, lilla gostjejen ❤️️ tusen gånger bättre än när hon håller i ens händer, så mycket mer skonsamt för ryggen!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Som du säger, det är fantastiskt vad träning kan göra för en 😄 Hoppas ni har en fin helg, du, Tommy och Maja. Kram!

Svar: Hehe Jaaa!! 👏😃 Åh tack så mycket! Tommys jobbhelg tyvärr men man har ju morgnar och kvällar ihop iaf :) Hoppas ni med har en superfin helg! Kramar
La-La Land

2015-03-28 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback