Ni är bäst!

Samlade mina fina vänner på en brunch här hemma igår! Det blev smoothies, goda pastasalladen, nybakat bröd, brie, marmelader, melon, ananas, granola och yogurt för att nämna det mesta. Och sen kaffe och mjölkfri kladdkaka till efterrätt. Det var så himla mysigt och det var så kul att samla mina vänner och att alla fick träffa varann! Jag känner mig verkligen otroligt lyckligt lottad som får ha de här fina tjejerna i mitt liv❤️️ 
















Blev dessutom bortskämd med så otroligt fina och lyxiga presenter. De känner mig verkligen, de där tjejerna! Tulpaner, lyxiga produkter från bodyshop, fantastiska teer, muffinsformar, inspirationsbok för fix i barnrummet och ett fång superlyxiga tulpaner!!





Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv! Så himla mysigt! 💕

Svar: 😘
La-La Land

2015-03-03 @ 06:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback