När ens lilla vaknar tidigt och vill leka

För tredje natten i rad har vi fått sova ostörd nattsömn! Bästa lilla unge! Enda grejen är att lilltjejen då istället vaknar kring 5.30-6.30 vilket känns lite väl tidigt. Hon somnar ju åtta och har därmed sovit 4 timmar längre än mor sin. Men man maxar iaf dagarna hehe Skillnaden idag var att jag med ett ryck slog upp ögonen kl 02.30 inatt efter att ha drömt om tappade tänder. Drömmar om tappade tänder ska tyda på att någon i släkten kommer att dö läste jag för några år sedan. Så sen kunde jag inte somna om utan låg och funderade och funderade. Och nu sitter jag här bredvid en vällingfylld och lekglad Majsan.

Nu gör vi det här till en bra måndag! När jag tittar ut ser det ut att kunna bli sol idag, inget man gråter över precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback