Hej!

Efter en underbar helg har två dagar med superväder och superhäng följt! Igår hängde vi med Emelie och Johanna. På förmiddagen var vi där och busade och åt fruktsallad och sen gick vi en promenad så barnen somnade följt av ett träningspass! På kvällen åt vi spagetti bolognese och sen kolla vi på Beck när M somnat. 


Idag började jag dagen med ett gympass följt av frukost och sen promenad med Julia och Leon när T åkt till jobbet. Sen efter lunchen var vi på öppna förskolan och promenerade sen med Jenny och Bertil i solen. Nu behöver jag verkligen stääääda!!! Ser för jävligt ut här hemma men just nu njuter jag lite av tystheten då Maja sover och jag vilar benen i soffan en stund. Lasagne skall också lagas och står på kvällens meny. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback