God morgon! På riktigt!

Den där känslan när man får sova natten igenom efter många nätter på rad med störd nattssömn. Känns helt ofattbart härligt! Hon somnade lite efter 20 och vaknade 06.40. 
Lät Tommy sova vidare, han är fortfarande inte helt kry och behöver nog all sömn han kan få så han får bli frisk!! Han har tagit en stor del av nätterna nu när det varit stökigt och det är jag evigt tacksam för.

Jag och majsan har myst i soffan. Maja har lekt med leksaker och jag läst i min bok som jag är helt fast i. Lena Anderssons 'utan personligt ansvar' som jag fick låna av Julia. Den kan jag rekommendera verkligen! Särskilt om ni sitter fast eller någon gång suttit fast i en destruktiv relation. Man blir upprörd och irriterad på huvudrollsinnehavaren som är så kär och så vek och trött på att hon inte ser igenom hur hon blir utnyttjad. Lena Andersson skriver med ett ganska högtravande språk som jag inte är van men när man kommer in i det så stör det inte längre. Ge boken några kapitel även om det känns segt i början!

Och så har vi såklart ätit frukost. Maja sin gröt och jag keso med kanel, mjölk och ett stort lass fruktsallad! Så jävla gott! Gjorde supermycket fruktsallad igår som vi åt till efterrätt och för mig att ha som frukost och mellanmål. Gjorde på banan, äpple, apelsin, kiwi, färsk ananas, päron och vindruvor. Älskar verkligen fruktsallad och det är en sån härlig vitamininjektion!

Nu dricker jag mitt te framför Nyhetsmorgon och lilltjejen trampar runt i sin gåstol framför mig. Fin start på en lugn och mysig helg med familjen! Nu ska vi kurera och bli friska och krya!





Bilder från min och Majas promenad igår då vi också stannade på utomhusgymmet och jag körde ett kort överkroppspass! Underbart väder och ett helt tomt utomhusgym. Mysig och lugn promenad utan störningsmoment och gott om tid att fundera och klura på det ena och det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback