Födelsedagen

Fin födelsedag som började med frukost på sängen och present i form av en bok om hälsa/träning som jag önskat mig.  Plus att Tommy ordnat så Majas farmor kommer på lördag och är barnvakt åt Maja så vi kan få gå ut och äta middag ❤️️ Spännande!!! Dock kom T hem från jobbet tidigare idag och är superdålig så det blir nog inget den här gången. Men tanken var superfin och det kommer säkert fler tillfällen! 
Iaf så gick jag och Maja och käka hotellfrukost på gillet med bästa Julia och Leon. Suuuuupermysugt och gott! Så otroligt värt!!

Sen när jag kom hem öppnade jag paket från syrran (Helen) med jättefina skor til mig och massa fina kläder till majsan, lyyyx!

Efter det så körde jag ett tabatapass med 11 övningar och alltså 55 minuter (1 min vila mellan varje). Hade förberett passet kvällen innan redan och kände mig taggad!


Sen duschade jag och både jag och Maja klädde oss fina och gick bort till Glada Grisen en snabbis och mötte upp mina kollegor för ett glas vin medan vi väntade på att st skulle komma hem från jobbet. 

När vi kom hem så stod en supersnygg och nyduschad kille med vit skjorta och svart slips där redo att sätta igång att laga mat åt oss. Som vanligt så körde vi att den som fyller år väljer maträtt och den andra lagar. Jag valde även i år hemmagjorda burgare och det var så jävla gott!!! Sen när Maja somnat kolla vi en film och åt favvogodis från Hemmakväll och myste ❤️️
Så var den 31:a födelsedagen över!


Idag har det varit lugnt. Sov ihop i soffan 1.5 -2 timmar på fm. Efter lunchen gick vi sen till BVC för kontroll, allt såg bra ut ich hon växer på fint och enligt sin egen kurva. Vårfeelingen var i kroppen och vädret helt underbart så jag kände mig tvungen att springa en lugn runda trots min hemska hosta. Underbart!!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott! Det låter som en fin födelsedag! Hoppas allt är bra med er i övrigt också, det verkar vara en härlig föräldraledighet!
Kram

Svar: Tack så mycket!! Ja det är superhärligt att vara hemma med Maja verkligen men snart är det Tommys tur. Hoppas att ni också mår bara bra! Kramar
La-La Land

2015-03-06 @ 06:39:44
Postat av: Sigrid

Lät som en toppenfödelsedag! Trevlig helg på er nu också 😊

Svar: Tack så mycket fina du! Det samma!! 😘
La-La Land

2015-03-06 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback