Fina dagar

Den här veckan ändå, hur fin!!?

Igår tog jag en löprunda på förmiddagen och stannade i utegymmet på vägen hem och promenerade en omväg hem. Sen åt vi lite lunch innan vi mötte Julia och Leon vid 12 för lekparkshäng, promenad vid ån och sen mer lekparkshäng. De tyckte båda verkligen om att gunga så det var kul! Så himla mysig dag! 








Det är bra för just nu är Leon och Maja ganska synkade rent tidsmässigt. Böda går upp vid 6-snåret och behöver förmiddagsvila vid nio vilket gjort att vi lägger våra promenader då. Så idag möttes vi vid nio och promenerade bort mot Ekeby innan vi gick till Pelle Svanslös och hängde med 1000 andra barn och föräldrar. Nu har vi just ätit lunch och ska mysa resten av dagen, kanske baka nåt smarrigt för jag ör såååå sugen på något gott och chokladigt! Vet ej var detta nya sug kommer ifrån, konstant hungrig och sugen. Kanske kommer det för mig nu när jag slutar amma istället för när jag började? Mycket hormoner i kroppen som hoppar omkring iom att jag nästan slutat amma helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback