Besviken

Tommy ringde just! Han hade ringt sin mamma och skulle checka av inför helgen när de kommer osv och då sa de att de inte kommer för de är sjuka. Så tråkigt och blev himla besviken. Jag är så van att man checkar av sånt i tid och hör av sig om man behöver ställa in planer men där är man så olika har jag märkt genom livet. Har tjatat på Tommy hela veckan att han skulle ringa och kolla att det verkligen skulle bli av och hur många nätter de skulle stanna eftersom jag tycker det är så tråkigt att få beskedet så sent, när man redan börjat ställa in sig hehe Som tur är så har jag lärt mig att ställa in mig på att det lika gärna kan bokas av och då blir man iaf lite mindre besviken. Så nu blir det hemmahelg istället och så får vi se längre fram om vi kan få en stund själva men först är det ju Tommys jobbhelg och påsk och Motala och jobbhelg och så börjar jag jobba osv. 


På söndag blir det nog loppis nu när vi inte längre har några planer! Sparar pengar gör vi ju med när det inte blir ngn middag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback