Rullar på

Det är svårt att finna tiden att skriva här. Det är lite synd för jag brukar använda min blogg till tillbakablickar i livet för att se och känna hur jag mått under olika perioder i livet, och hur jag sett ut, och tränat. Men men, prioriteringar. Har varit svårt att få fröken att somna ikväll. Hon somnar i vårt knä men sen när vi lyfter henne till hennes säng vaknar hon. Brukar inte alls vara särskilt svårt i vanliga fall så jag vet inte vad det kan bero på riktigt.

Idag fick jag besked om att jag inte fick jobbet jag var på intervju på för några veckor sen. Det var verkligen väntat för även om mitt intresse och engagemang är jättestort så är erfarenheten skral och det var flera sökanden som hade ordentligt med erfarenhet. Men likväl blev jag väldigt besviken såklart. 

Annars inte mycket nytt. Tränar varje morgon innan jobbet och leker med Maja allt jag hinner plus hänger med vänner då och då såklart! 
Imorse duschade Maja med mig efter gymmet medan T sov.


Msja hjälpte Tommy med städningen häromdagen.


Jag och Jen var på ett litet event i en affär som startade sin rea igår efter jobb och promenad. Himla kul och viktig tjejtid för oss!

Regnet öste verkligen ner imorse när jag gick till gymmet och eftersom alla träningsbyxor Tvättades kvällen innan och var blöta så fick det bli kortbrallor, fashion hehe





Ungefär sådär ser det ut när jag hänger på gymmet på morgnarna. Oftast är jag ensam där eller möjligtvis en eller ett par personer till. Inte mig emot!

Kommentarer
Postat av: Annso

Vilken superfin långklänning! Skulle vilja hitta något liknande!

Svar: Åh tack!! 😃😘
La-La Land

2015-06-29 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback