Lately

Förra helgen var Majas farmor, plastfarfar, farbror och hans flickvän här och hängde! Jättemysig helg! Vi är ju så himla glada över att delar av vår familj varit och hälsat på mycket mer på sistone❤️️ Och snart är det semester så då kommer vi träffa alla ännu mer plus att min älskade Australien-boende storasyster och mina syskonbarn kommer hem!!! Exited minst sagt! Över semestern och alla fina människor vi ska få hänga med. Lyckligt lottade att ha dem alla i vårt liv.




Har lagt Maja och kollar fortfarande på bachelor. När det är slut ska jag nog kolla på orange is the new black för jag råkade somna mitt i det igår när vi kollade. Eller lägga mig och läsa en stund. Eller skriva lite i min dagbok som jag nästan aldrig skriver i längre.







Bild från födelsedagsfika för Leon i början av veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback