Fint!

Helgen var fin! Jag och pappa promenixade på morgnarna och igår när vi kom tillbaka från promenaden låg det två paket på bordet och två trisslotter och väntade på mig! Morsdagsgåva från mina finaste från bodyshop! Hur lyxigt som helst och jag blev så glad så glad!
Jäkligt bra helg över lag bara. Vi är också så supersuperglada över att delar av våra familjer varit hos oss mycket på senaste!! Och till helgen kommer Tommys mamma, hennes make, Tommys bror och gans tjej. Jättekul! Men nu mååååwte jag sova, superdupertrött och klockan ringer 05 imorgon i vanlig ordning.








Förresten!!! Idag gick hon sina första egna steg, vår lilla tjej ❤️️

Kommentarer
Postat av: Jen

Lilla, stora Maja! <3

Svar: 💕💕
La-La Land

2015-06-02 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback