Tjingeling

Hej hopp! Sitter här i soffan och latar mig lite medan Maja ligger i babygymmet och leker. Hon har en sån där dag när hon inte vill äta, bara spottar ut allt och jag blir ju såååå frustrerad. Har varit på gymmet på förmiddagen och kört ett riktigt bra benpass! Sen skulle vi skynda hem och äta för att sen möta upp Emelie och Johanna men precis när vi kom hem från gymmet fick jag meddelande att det inte passade för dem. Då hade jag redan hunnit säga till Stina (som spontant hörde av sig och var i Luthagen) att vi inte hann träffa henne. När jag ringde upp henne hade hon redan åkt hem. Detta resulterade i en tom eftermiddag. Ska nog ta och gå och handla lite smått så vi kommer ut lite iaf och så ska jag nog pyssla lite och laga middag! 
Önskar er en trevlig måndag hörrni!

Såhär ser det ut idag när vi äter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback