Simhallen!

Igår var Tommy ledig så vi hade en riktig familjmysdag! Hade en lugn morgon med långfrukost. Sen gick vi iväg till Fyrishov för att bada med Majsan. Härligt väder ute just när vi gick och Tommy hade Maja i babybjörnen. Sen när vi kom hem städade vi och lagade mat och sen åt vi en mysig middag. Sen efter lite Soffmys stack Tommy på innebandy och jag körde ett hemmapass! Så himla fin torsdag ❤️️






Åh just det ja! Sen fick Msja ett paket från sin morbror Johan med familj med jättefina julklappar!! Så då facetimade vi med hela familjen och tackade så hemskt mycket. Hon fick bla de fina tofflorna på bilden!




Sjukt svettigt pass!

Idag har jag och maja varit och besökt en förskola och träffat Julia och Leon en sväng. I eftermiddag ska vi ut och promenera med Jen (veckans onsdagspw flyttades till idag!) och sen ikväll ska jag på vinkväll till en av mammorna!
Hoppas er fredag har börjat bra vänner!

Kommentarer
Postat av: Helen

Oh ar det LJ kladerna fran oz?

Svar: Ja, det är linnet jag fick i paketet sv dig i höstas!! ❤️️
La-La Land

2015-02-07 @ 08:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback