Bättre!

Blev en bättre natt inatt, så skönt! Kom i säng vid 21 som hon ska. Vaknade en kortis vid 24 men Tommy satt bredvid och höll hand och vyssjade En stund så somna hon om och vakna inte förrän halv sju. Efter amning somnade vi sen om till tjugo i tio. Lite väl länge kanske hehe

Dagen idag har jag tränat lite rörlighet här hemma och lekt med Maja! Går förvånansvärt bra att kombinera de båda. Sen när hon sov sin förmiddagslur (Som blev vid lunchtid eftersom hela dan försköts hehe) så gick jag till gymmet med henne. När hon vaknade flyttade jag över henne på en filt bredvid mig. Hon var superduktig, glad och snäll och jag kunde köra hela mitt tänkta pass rygg och armar! Sen har jag grejat här hemma med tvätt, bytt sängkläder, vi har ätit lunch och lekt såklart och nu sover hon eftermuddagsluren. Men ska strax väcka henne för om en stund kommer Tommy från jobbet och då ska vi åka och veckohandla. Skönt att ha det gjort redan på måndagen! Ha en fin måndagskväll nu! 

























Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja er alla tre!! 💕

Svar: Taaaaack!! 😘😘
La-La Land

2015-01-19 @ 20:54:35
Postat av: sara

Det var från mig ☺️ Glömde skriva namn bara...

2015-01-19 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback