Valentines day

Hjärtedagen igår firade vi med mys, byte av hjärtgåva (Tommy fick skäggprodukter och jag en jättefin gryta med lock, rosor och hjärta fullt med godis) promenad in till stan och en fika på katedralkafeet, inköp av lösgodis på hemmakväll och massvis av Soffmys! Och hemmagjord pizza med rödjut till!







Lagade också en kaka som inte blev så fin på bild men blev väldigt god, och söt! Amerikansk jättecookie med dumle och mörk choklad. Tackar lindas bakskola (googla) för receptet! 

-----------------

Fredag!
Superhärlig dag! Var med Julia när hon provade brudklänningar på förmiddagen. Sen promenerade vi till stan till systemet och lite annat. När Tommy kom hem från jobbet vid 15 hade jag städat och förberett inför middagsbesök så jag stack då ner till gymmet för ett benpass. Efter lite stressigt dusch och fix kom sen Anton, Julia och Leon för middag! Hemmagjord pizza och rödtjut och speeeel! Körde några omgångar, så det kan låta. Längesen jag garvade så, så jäkla roligt om man spelar med rätt folk. De styrde inte hemåt förrän efter halv ett-tiden och då blev det sängen för oss.

----------------

Söndag!
Mys och frulle startade dagen med. Tommy gick upp med Maja vid halv sju och jag sov till åtta! Extremt skön extra timme där. Sen tog jag med mig Maja i vagnen och stack ut på en löprunda för att få lite endorfiner och för att Maja skulle få sova lite. Seg löprunda efter några veckor då jag försummat cardion :/ 
Bakade också bröd på morgonen och efter löprundan tog vi med oss det, sallad och resterna av hjärtekakan och stack till Knivsta för kompishäng i solen! Pulkaåkning, god mat och fika! Sicken helg va!









Kommentarer
Postat av: sara

Jäklar vilken fin helg!!! 💕

Svar: Ja, superhelg 😃💕 Man känner sig så glad och laddad för ny vecka efter en sån helg!
La-La Land

2015-02-15 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback