Torsdag som känns som onsdag

Började morgonen med frukost ich sen ett litet yogapass innan vi slängde på oss kläderna och promenerade in till stan. Kl 10.30 var det nämligen dags för föräldraträff om träning, samliv och egentid. Det var jag och en mamma till som dök upp. Antar att intresset för de där sakerna inte var så stort?




När vi kom hem åt vi lunch (Maja åt min egenlagade mat! Hurra!) och sen vilade vi nära två timmar på maten. Det var en stökig natt med ett långt och bråkigt uppvaknande av Maja :/ Ikväll har Tommy lagat skomakarlåda eller vad det nu heter, med lövbiff och potatis och grejer! Sen åkte han på innebandy och Maja somnade tidigt så jag låg i soffan och kolla på först Jamie oliver och sen hela England bakar! Ganska slö dag och det har verkligen varit jätteskönt.

Har börjat 3 dagar med yoga/stretch denna vecka! Känns jättebra, det är faktiskt ett väldigt härligt sätt att vecka kroppen på. Ett gäng solhälsningar Och att sträcka ut kroppen och bända hit och dit och följa med i andningen. Andningen och fokuset är det allra svåraste, men jag jobbar minsann på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback