Natti

Maja somnade vid 21 som hon brukar men vaknade för en stund sen och var klarvaken. Så drygt när det händer, varken amning eller vyssning Hjälper tycker jag. Men som tur är har jag Tommy som har typ 200% mer tålamod än mig och sitter i hennes rum bredvid sängen och nattar henne igen! Har haft en rätt bra dag även om vi som vanligt saknat Tommy. Har hunnit stretcha/yoga och baka bröd och busa!








Och så har jag jämfört lite gamla bilder med nya och gett mig själv lite cred för den kroppsliga förändring som skett sen jag var gravid. Allra mest underbart är det faktum att jag mår bra i kroppen nu, känner mig rätt stark och pigg liksom! Känns så jäkla grymt att jag startade året sockerfritt och med en massa gröna smoothies! Energinivån i kroppen är hög och humöret är jämnt! 



Det är ju olika kläder och vinklar osv men hur som helst! Man kan se att kroppen börjar ta form. Och jag känner känner känner att insidan mår så bra av ett jämnt blodsocker och massa antioxidanter.

Hello februari, nu fasen kör vi!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Grym förvandling! Ditt hårda slit på gymmet har verkligen givit resultat och vad härligt att det känns bra inombords också 😄

Svar: Tack fina du!! 😘 ja det är det allra bästa! Kram
La-La Land

Postat av: Anso

WOW ser hur bra ut som helst grymt jobbat!

Svar: Taaaaack så mycket finis! Du är så snäll😘😘 kramar
La-La Land

2015-02-04 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback