Lovely!

Mycket promenerande idag och 21609 steg för att vara exakt. Men vilodag från träningen. Ikväll har jag varit och storhandlat och när jag kom hem hade Tommy lagat ett nytt recept nämligen crepes med köttfärs och en champinjonstuvning med god sallad till! Så grym är han i köket, min kille! Bara en väldigt bra onsdag lider mot sitt slut. Ikväll har vi sett sista avsnittet av SoA. Vemodigt.

Maja fick pannkakor i sin middagsskål ❤️️

Imorrn är Tommy ledig och vi ska gå och bada med Majsan bland annat. Men innan dess ska vi sova fem kvart i timmen och sen när vi vaknar har jag en Kalljäst morotslimpa i kylen som åker direkt in i ugnen för nybakat bröd och någon bra sommar/vinterpratare till frukosten (vi har börjat med det på helgmorgnar!). Jag håller på och testar lite brödrecept inför söndagens brunch. Aaaaaanyway. God natt från en dötrött Tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback