Idag!

Vi tränade imorse, ett bröst/core-pass och ett lättare axelpass. Kör fortfarande mycket försiktigt med axlarna
bosubollen är super när man kör core tycker jag!

Sen när vi kom hem somnade Maja och sov förmiddagsvila och jag passade på att köra ett yoga/stretch-pass och sen ta en dusch!





Sen efter lite lunch stack vi iväg på sångstund i Vindhemskyrkan och efter det promenerade vi med Emelie och Johanna hem till dem och sen hem igen! Det gjorde att jag skrapade ihop närmare 12000 steg idag iaf.

Ikväll har jag plockat iordning här hemma, handlat inför morgondagens fina lunchbesök och lagat korvstroganoff. Vi äter typ aldrig korv, dels för att det innehåller rätt mkt skit och dels för att Tommy inte gillar det så mycket. Men nu hade vi kvar korv sen söndagens grillning och eftersom jag inte gillar att slänga mat så blev det så. Jag tycker iaf den blev oväntat god och det var iaf uppländsk finkorv!

Himlen var magisk när vi promenerade hem från stan förut. Om man ändå kunde fånga det på bild.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback