Hej hopp

Vi har haft stockholmsbesök hela dagen och haft det supermysigt! Jen var förbi en snabbis och åt lunch med oss med! Sen promenerade vi med barnvagnarna i solen, superhärligt. När de åkte hem vid halv fem så stack jag ut ich sprang med vagnen. Lugn ich hal runda men skönt att komma ut. Löpningen (läs:långsamma joggingen hehe) har varit åsidosatt senaste veckorna pga det pissiga underlaget ute. Men så fort gatorna blir snö/isfria igen behöver jag börja jobba på både kondis och hastighet!






Ikväll har vi övat på att knyta skorna haha



Dessa före och efterbilder va? Hehe men titta rumpan på sista bilden. Det fanns inte mycket rumpmuskler kvar efter Majas födelse ni. Minns hur drygt det var att gå i trappor och sånt då. Ingen rumpa byggd för snabba intervaller, raska trappgångar, djupa Squats och höga hopp där inte. Tänk att jag börjar känna mig mer som mig själv igen äntligen. Att jag känner mig stark igen, det är så jäkla gött! Förändringen på utsidan är inte så ofantligt stor men på insidan, där är den så mycket större! Jag hatade att väga sådär mycket att alla leder i kroppen belastades för varje steg. Det var sjukt att se vågen ticka upp mot drygt 25 kg extra. 
Sen att jag aldrig kommer bli den där lilla smala tjejen, det har jag aldrig varit. Men jag strävar inte efter det. Jag strävar efter en stark kropp, ett starkt psyke, att få vara frisk och en bra kondition/uthållighet. Och såklart en kropp som jag trivs med att se i spegeln varje morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar dina före och efterbilder Terese! Börjar ju närma sig att jag ska starta min återhämtning också och att se dina framsteg och lösa om din träning peppar mig mer än du kan ana! Enligt Olga Rönnbergs bok ska man ju ha en förebild och det är ju inte så svårt att välja med dig som vän 😊 så mer bilder och träning, det gillar jag ! Och bilder på söta Maja förstås 😍 kram

Svar: Vad roligt att du gillar det Helén!! 😃 Tack, blir så himla glad!
Så konstigt för inatt drömde jag att du la ut på instagram att ni väntade ert 3:e barn. Jag tyckte att det lät väldigt tätt mellan barnen 🙈☺️ Så mycket underligt man drömmer! Kram på dig!
La-La Land

2015-02-12 @ 09:51:37
Postat av: Helén

anonym är ju då Helén..missade det fältet

2015-02-12 @ 09:52:33
Postat av: Sara

Superjobb!!! 👏👏👏😘💕

Svar: 😘😘😘
La-La Land

2015-02-12 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback