Hej fredag!

Började morgonen med ett benpass. Först på gymmet och sen fortsatte jag hemma när T gick till jobbet.






Efter förmiddagslur och lunch gick vi till öppna förskolan. Gjorde oss lite extra fredagsfina och tog på oss vårjackan. På förskolan var det full rulle och det blev mer än vanligt snack om Majas ' konstiga märke på huvudet'. Det var ett par ungar som kom fram och ställde flera frågor varav en unge var extremt påflugen och taskig. Hon sa att det såg ut som att Maja hade sin hjärna utanpå huvudet och så ropade hon högt till de andra barnet att Maja hade en konstig bula på huvudet. Det var rent vidrigt och direkt efter sångstunden gick vi hem, jag med tårar i ögonen. Tror att jag ska vänja mig men det gör jag nog aldrig. Jag önskar att folk någon gång skulle intressera sig för Maja som person istället för hennes smultronmärke som gör att hon avviker lite. Min fina, roliga, busiga, älskade lilla Majsan ❤️️ Så jag tappade bort min fredagsfeeling där på Öppna förskolan. Sen dess har vi sovit ett par timmar igen och busat lite. Och jag har jobbat på att skaka av mig den där ledsamma känslan. Väntar på att Tommy ska komma hem för han jobbar sent idag och kommer inte förrän tidigast 19.30. 








Ha en fin fredag kväll! Här blir det fredagsmys, lövbiff och lets dance!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jävla skitungar!! Tyvärr är ju barn alldeles för ärliga, taskiga och rakt på sak. Önskar du kunde förbise det för du har världens finaste, underbaraste dotter. Smultronmärket är en del av henne och i mina ögon är hon det vackraste som finns. Älskar er! <3

Svar: Klart jag vet att jag har den bästa, finaste, vackraste och underbaraste lilla tjejen i världen! Kärleken till henne är ju det största och finaste jag har. Och smultronmärket är i allra högsta grad en fin del av henne som gör henne unik ❤️️ Men ibland är det jäkligt tufft att sitta där ensamma och barn och vuxna frågar massor och pekar och viskar och är allmänt oförskämda. Skulle bara vilja att inte allt handlade om hennes smultronmärke jämt utan att folk såg bortom det. Det kommer bli hemskt jobbigt för henne att vara så uttittad och annorlunda när hon börjar märka det.
Kram😘😘
La-La Land

2015-02-27 @ 19:49:04
Postat av: Linda

Fy vad ledsen jag blir och läsa det. Söta lilla Maja! Hoppas föräldrarna markerade att man inte säger så. Stor kram till dig och din lilla tjej

Svar: Tack fina du! ❤️️ ja mamman var jättebra verkligen och tog med sig barnet och bad om ursäkt. Vissa dagar är det tuffare än andra att hantera det. Det är ju trots allt det dyrbaraste man har som folk tar sig friheten att säga dumma saker till och peka på och viska om osv.
Många kramar😘
La-La Land

2015-02-27 @ 20:53:55
Postat av: Annso

:( <3 fy så tråkigt, vad ledsen jag blir. Många kramar till dig och världens finaste Maja! <3 Tur att mamman i alla fall visade att det var fel. KRAM

Svar: Tack finis! ❤️️ kramar tillbaka och ses på söndag!
La-La Land

2015-02-27 @ 23:13:07
Postat av: Sigrid

Blev också så ledsen när jag läste, och hoppas du kunnat skaka av dig olustkänslan så ni kan få en mysig helg i alla fall. Stor kram!!! ❤️

Svar: Men tack finaste du! ❤️️ Många kramar
La-La Land

2015-02-28 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback