Fin lördag!

Efter en ganska tidig frukost till tonerna av sommarpratarna så la vi oss hela familjen i soffan och kollade på salongerna och odjuret. Tecknat är inte min starka sida Men det är en av de filmer jag verkligen tycker om. Sen åkte Tommy iväg och hämtade ett skåp till Majas rum och jag gav majsan lunch. Efter det föreslog T att jag skulle gå och träna i lugn och ro så skulle han börja städa och möblera om. Flytta skrivbordet till vårt sovrum så Majas sovrum blir fullt av bara hennes grejer. Så eftr ett långt och bra pass rygg/armar och rehab axlar kom jag hem och tog en smoothie och en dusch och sen satte jag igång och hjälpte till med vårt möbleringsprojekt. Min del av det var att styra upp skrivbordet och alla mina pysselgrejer. Så glad att jag är klar med det nu! Det blev bra i Majas rum, mycket bättre än innan. 

Iaf så satte jag en puzzadeg, Tommy nattade Maja, jag bakade dumlekakor Och sen gjorde vi pizza och det blev en sen middag vid halv tio! 

Som sagt, fin dag helt enkelt! Hoppas er lördag också varit bra!



Testade att gå ner i split (Spagat?) ikväll. Har en bit kvar hehe Ska testa någon dag när jag är ordentligt uppvärmd och stretchad!



Kommentarer
Postat av: Annso

Ska bli kul å se hur det blev i Majas rum :) kram!

Svar: 😃😘👏 Kram!
La-La Land

2015-02-23 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback