Besiktning

Tommy var och besiktades bilen idag och den gick igenom! Väldigt glad!! Det är alltid en stress det där. 

Idag ska vi möta upp Julia och hennes Leon vid nio för en promenad och sen öppna förskolan får sångstund! Det är ju så mysigt och Maja tycker det är så kul. Livet va, så jäkla mysigt! 
Mammas lilla tulpanmarodör! Hade glömt ställa tillbaka tulpanerna på bordet och då blev det såhär när jag tittade bort en stund❤️️ 

Hittade så söt ryggsäck som kom upp i ett mail. Kanske kan få bli en 1-årspresent till vår lilla tjej! Hon har ännu ingen ryggsäck och jag tyckte den där var så härlig!


Igår och idag har jag ätit chiapudding. Det är en himla lustig konsistens men den håller mig verkligen mätt länge!! Majsan tycker om det med haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback