Julrea och annat

Igår var vi inne en snabbis till siba och unnade oss en försenad julklapp, nämligen en Marshall-högtalare som ffa Tommy spanat in i över ett år. Den som väntar på något gott, för nu är den äntligen vår och mina gamla datahögtalare jag fick någon gång tidigt 00-tal har åkt ut. Sen promenerade jag med Maja igår och tränade i källaren. Har lyssnat på Kvick-dokumentären i dagarna två på mina promenader, galen historia ändå!

Idag tog vi med oss svärmor, och hennes man och åkte en sväng på mellandagsrean! Blev bortskämda med fina mellandagsfynd från fina svärmor och så köpte vi en bilbarnstol till Maja att ha i andra bilen eftersom vi behöver det nu när hon ska börja förskolan. Ikväll har jag gjort egen smördeg och gjort smördegsinbakad fläskytterfilé med bacon/champinjonstuvning!

Har tagit väldigt dåligt med kort denna jul och de jag tagit ligger i kameran än så länge så jag får uppdatera med det en annan dag 😄✌🏼️

Från gårdagens promenad


Gårdagens träningspass
Dagens craving!!



Från när vi var i stan idag! Maja fick ny jacka av sin morbror i julklapp och skorna fick hon av sin farmor idag! Maja hade nämligen tyvärr bara snowjoggins och gummistövlar i rätt storlek annars. Så kan det va när man är en landet-tjej ☺️

Nu blir det James bond! Hoppas ni haft en fin julhelg fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback