Hur mycket jag saknar? Tusenfalt.

Sakna. Älska. Sorg. Smärta. SAKNAD❤️

Ja Gud vad jag saknar, hela hela tiden. Älskade mamma, varför kan du inte komma tillbaka till mig? Så jag får berätta allt för dig? Berätta om mitt nya jobb och lyckokänslan i det och allt annat motstridigt jag känner. Krama dig, gråta hos dig, skratta med dig, bara vara med dig. 

Det gör så förbannat ont med insikten om att aldrig mer få träffa dig och berätta hur mycket jag älskar dig och uppskattar allt du gett mig genom livet. Den känslan och insikten kommer aldrig någonsin att svalna eller bli mindre för den är en del av mig, så stark som ingenting annat.

Snälla mamma, kom tillbaka nu. 

Kommentarer
Postat av: Anso

<3 <3 <3 så glad att du är min fina vän och tänk vilken underbar mamma Maja har! <3 många kramar till dig

Svar: Men åh, tack detsamma finaste vännen 💕💕 många kramar
La-La Land

2015-12-30 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback