Älskade lilla gos!

Maja fick krupp igår kväll/natt och när hon vakna imorse var det riktigt dåligt. Superrosslig i halsen på både in och utandning. Fick order av 1177 att gå ut och promenera en halvtimme med henne så det gjorde vi i mörkret. Tyckte inte hon blev så mycket bättre så Tommy åkte in till vårdcentralen med henne och blev kvar 3 timmar där och hon fick luftrörsvidgande och kortison. Hon hade varit jätteduktig trots allt. Sen ikväll när jag kom hem från jobbet så fick Tommy äntligen lite avlastning och jag fick hänga med min favorittjej. Jobbigt att vara på jobbet när lilltjejen inte mår bra, även om jag såklart litar på och vet att Tommy tar hand om det❤️ 

Det blev ingen mathandling idag av uppenbara skäl så Tommy är nu inne i stan och handlar all julmaten så det är klart imorrn när Majas farmor och plastfarfar kommer! Och Tommy har även städat hela huset medan Maja sov i eftermiddags. Ni hör ju, han är bäst! Själv försöker jag för mitt liv att hålla mig vaken tills han kommer hem så jag kan hjälpa till att plocka in alla varor. Sen blir det zzzzzova! Vi är nog alla dötrötta efter inatt men särskilt Tommy som var uppe med Maja inatt. 

Jahopp, det var en uppdatering om läget. Imorrn är jag leeeedig, så jävla gött! (Önskar jag fick sova hela dan dock hehe)



Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla hjärtat då 😔
Tommy är här just nu, TACK för kortet!! Så fint!! Ska se till att Tompa släpper hem honom så ni kan få komma i säng☺️. Hoppas lilla Maja piggar på sig nu! Kramar ♡

Svar: Haha ingen fara alls, han behöver det där, få komma hemifrån en stund. Han är en sån kämpe här hemma men kommer ut lite för sällan. Tack finaste du! Ha nu en fantastisk jul! Massor av kramar❤️
La-La Land

2015-12-22 @ 20:33:42
Postat av: Jenny

Lilla Maja då <3 hoppas att lillan blir bra snart!

Svar: Tack! Kram!
La-La Land

2015-12-23 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback