Vaccinering

Idag har vi vaccinerat lilltjejen. Det var inte planerat att det skulle ske idag men eftersom Maja är 3 månader idag så tyckte läkaren vi kunde passa på när vi ändå var där. Hade ju planerat att Tommy skulle va med egentligen. Hur som helst så var det en traumatisk upplevelse för både mamma och bebis. Jag grät lika mycket som Maja. Usch alltså, det där får bli Tommys grej nästa gång. Min spruträdsla hjälpte ju inte direkt det hela. Mammas lilla hjärta, så himla duktig var hon! Men nu ligger vi båda och vilar i sängen. 

Tommy är hemma från jobbet idag med för hans mage vägrar bli bättre. Han hade jobbkläderna på sig och allt imorse men efter en timme i sällskap med toaletten så gav han upp och sjukanmälde sig. Imorrn är han ledig och om det inte är bättre då så måste han gå till läkaren och kolla upp det. Hoppas verkligen han kan jobba på onsdag. Själv har jag ont i halsen som jag hoppas ska gå över.

Ja vilken måndag. Hopas på en bättre och piggare tisdag för oss alla!
Tjipp

Mammas duktiga lilla älskling! Grattis på 3-månadersdagen ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback