Trött lördag?

Lite slitna här hemma idag. Tommy pallrade sig iväg till jobbet trots att han var sliten efter en extremt febrig natt. Både täcket och lakanet var genomvått av svett. Så jag låg på min sida med en filt över mig inatt (i vanliga fall har vi ett dubbeltäcke som vi delar). Just nu ligger Maja och sover i babygymmet och jag har just ätit lite frukost. Borde ju städa här hemma eftersom det inte blev någon fredagsstädning (Tommy sov större delen av kvällen och Maja var ganska gnällig) men jag är så trött och seg. Tänker att vi också borde komma ut och ta en promenad. Ah well, först tänker jag ligga lite här i soffan och vila framför Nyhetsmorgon en stund. Sen ska vi väl ta tag även i den här dagen. 
Hoppas ni har en fin lördag!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hoppas lite krafter kommer åter så ni får en fin lördag vännen! Väldigt fint väder i alla fall :) Kram!

Svar: Tack finis😘 ha en fin lördag du med! Kram!
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback