Stabbyskogen!

Vi gick på korvgrillning och sångstund i stabbyskogen och det var jättemysigt! Strålande sol, glada människor och många barn. Vi satt lite vid sidan av men hittade en annan mamma med en 3-månaders som vi snicksnackade med. Eller mest jag, Maja sov mest haha 

Sen när Tommy kom hem stack jag till gymmet flr ett pass rygg/triceps. Eller ja, släpade mig dit. Idag var motivationen inte på topp. Men efter en blick i spegeln på sin trötta mammakropp så fick jag nya krafter hehe 

Nu ska vi försöka sova. Maja ligger och sover i min famn och nu kommer det småkritiska läget när hon ska lyftas över i sängen. Ibland går det galant men ibland krävs det ett par försök haha Är dödens trött verkligen. Som att musten gick ur mig här ikväll. Håll tummarna för en bra sömnnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback