Slöisar

Slött här hemma denna morgon. Maja hade inte sin bästa kväll igår kan man ju minst sagt säga. För mig och Tommy som är vana vår snälla och ganska tysta lilla tjej så blev det en ganska lång afton. Jag hade ju planerat för filmkväll och fixat mkiddag och blåbärspaj och godis och grejer (Tommys födelsedag) men vår lilla solstråle var så kinkig och gnällig hela kvällen och tillslut gick jag och la mig med henne och försökte få henne somna. Sen tog Tommy över och försökte och efter många om och men somnade hon framåt halv ett-tiden tror jag det var. Och då sov hon till halv sju och hade då svårt att somna om men efter att ha bökat runt i sin säng ett tag så somnade hon till slut igen. Det här är ju baksidan med att resa och stressa runt en hel helg som det blir när vi åker hem till Värmland. Hennes vanor blir helt uppfuckade av all stress och miljöombyte och det tar några dagar att landa. Ser fram emot en myshelg här hemma till helgen! Hoppas att sömnen ska ha rättat till sig ikväll redan men vi får väl se. Just nu ligger hon och sussar bredvid mig vilket är lite fel tid mot hur hennes dygnsrytm brukar se ut. Ah well, vi tar dan som den kommer! Nu ska jag äta frulle och sen pyssla med dopinbjudningar och sen ska vi utnyttja finvädret till en mysig promenad tänkte jag!
 
Här kommer lite bilder från i somras!
 
Mys med moster!
Bad i Alster för Josef och Tommy!
Myser med gammelmorfar!
Kubb!
Gosigt i farfars famn!
Minigolf borta vid Fyrishov med Peter och Lotta!
Trivs i farmors famn!

Jag håller i Johanna och Emelie håller i Maja! Mysig sommareftermiddag!
Liten trött tjej!
Middag på balkongen.
Två minuter i morfars famn.
Middag hos Johan och Kicchi och barnen! Gott som fasen i vanlig ordning!
Bad i Vadstena för alla utom mig och Maja!
Fint!
Plockmiddag hos Babsan! Yummie!
Promenix vid Barbro! Mack-kastning!
Kräftfiske vid kanalen i Motala. Vi var nere och hälsade på mats och co när de fiskade!
Minigolf vid Göta Kanal!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback