Sleeping beauty

Idag har min lilla tjej varit trötter. Sovit större delen sv dagen med avbrott för amning och några leenden till mami. Vår fina lilla mystjej❤️️ Så efter promenaden (6 km)  passade jag på att göra Frökex (som nu är i ugnen) och en omgång till Proteinbollar! Hade alla ingredienserna då jag tänkte att det var lika bra även om de jag gjorde igår såklart inte är slut än! De flesta ligger i portionspåsar i frysen. Perfekt som mellanmål både hemma men kanske ffa när vi är iväg på grejer. Nu ska jag snart sätta igång led middagen som blir baconlindad kycklingfilé! Vilken fin dag det varit! 




Milkaddict❤️️

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysig dag låter det som! Härligt! Och du är så duktig med träningen. Nu är jag nog snart frisk från förkylningen och då ska jag försiktigt rulla igång igen, längtar! Stor kram 💕

Svar: Tack snälla du!! 😘 Åh vad skönt, Äntligen!! Förstår att du längtar! Då måste vi köra ett pass ihop snart :) krya-kramar💕
La-La Land

2014-09-02 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback