Skönt!!

Snälla Tommy kunde komma ifrån jobbet en halvtimme och var därför med Maja medan jag var hos läkaren i typ 5 minuter. Blev ingen remiss utan antiinflammatoriska i tablettform. Har inte tagit det förut eftersom de receptfria inte rekomenderas när man ammar. Fick också lämna ett blodprov eftersom jag känt mig så trött och hängig sista veckorna trots att sömnen är bättre på nätterna. Han skulle ringa imorrn och säga hur det såg ut och om jag behöver järntillskott eller ej. Skulle va skönt att få en förklaring till tröttheten.

Nu slappar vi lite med mellanmål och jag tänker att vi borde gå ner till Apoteket och hämta ut mina tabletter, ju snabbare jag kommer igång med dem desto bättre känner jag. Hoppas hoppas på lindring!! Sen blir det middagsfix, kycklingwok!

So long!
Morgonmys


Förmiddagspromenad till Mio med Tommys matlåda!
Efter att ha skakat av alla blad börjar äntligen tomaterna mogna! 
God lunch idag! Grekisk pytt i panna Frånö lördags och Frökex!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller tummar för att tabletterna funkar o att du får svar på proverna snart! Kramar 💕

Svar: Tack snälla du! 💕 Hoppas hoppas :) kramar
La-La Land

2014-09-08 @ 21:38:28
Postat av: Sigrid

Dina matbilder ser alltid så mums ut! Och hoppas du snart känner dig piggare <3 Kram!

Svar: Likewise!! Tack snälla du, hoppas jag med :) kram😘
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback