Sjukstuga

Tommy kom hem vid lunch då han fortfarande var risig. Och det var nog tur det för han har sovit sen dess, han som aldrig sover mitt på dan annars. Jag och Maja tog oss in till stan och handlade lite pyssel och promenerade en bra sväng och när vi kom hem låg han fortfarande och sov. Så då sov vi med någon timme, kanske mer. Sen har Maja ätit och Tommy ligger kvar i sovrummet. Jag skulle gärna gå till gymmet en liten stund men kan ju inte väcka honom för det hehe. Så ser vår lördag ut! Hoppas er är mer produktiv hehe

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Sara

Stor kram till er och speciellt krya till Tommy! Hoppas Maja sover inatt iaf. Jag hittade vår "sömnlogg" för Noah som vi förde när han var typ 10 mån och sov så dåligt. Vi hade typ 7-10 vak varje natt, om än korta, så vi fick ihop typ 9 timmars sömn totalt. Men vad gjorde det när en blev väckt var 45e minut... Med dit jag vill komma är att det går över och man glömmer. Kanske ingen tröst men jag vet hur det känns. Du klarar det! Och ja, man får gråta och tycka synd om sig själv när man nästan förgås av trötthet.
Kramar 💕💕

Svar: Tack finaste du! 😘 Åh Gud, det lät inte som någon dröm!! Tror det bara blir ännu värre nu när hon sovit rätt bra på nätterna med bara ett par vak per natt. Man blir liksom knäpp då när hon aldrig blir nöjd och man dessutom är ensam om att försöka trösta. Men när hon väl somna så sov hon 4 timmar i sträck tack och lov. Men tack snällaste du! Hoppas för Tommys skull att det blir en bra natt! Många kramar❤️️
La-La Land

2014-09-13 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback