Lillördag!

Igår hade vi en riktig Mysdag, jag och Maja! Vi tog en lugn morgon i soffan. Sen efter lunch stack vi ner till gymmet. Visste egentligen inte om jag skulle våga det eftersom Maja började gnälla i måndags och är det något som gör mig nervös så är det att störa andra. Jag är själv sån som vill få vara i min egen värld och inte störas av annat tjafs på gymmet. Men tack och lov går det ju snabbt att packa ihop oss och gå hem. Igår gick det som på räls dock! Hann hela planerade benpasset ( 5 set benpress, 5 set cable-backkick, 4 set marklyft, 4 set hipthrusters, 4 set donkeykick med 5kg-vikt, 4 set bulgariska utfall) plus 3 coreövningar från boken 'Träning för nyblivna mammor'. Börjar kunna öka vikten på endel benövningar nu! Marklyft tar jag det lite lugnt med dock tills jag stärkt upp core ytterligare, har bara vågat mig på 40 kg som mest. Iaf hade vi en mysig dag igår för Maja var tillbaka som sitt vanliga mysiga jag till skillnad från i måndags. 

Idag har vi veeeerkligen slappat! Jag har gjort lite med dopinbjudningarna och annars har vi mest tagit det lugnt. Har även bytt några ord med farsgubben i Thailand. I eftermiddag blir det efterlängtad obsdagspromenad med Jen som varit i NY en vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback