Lately!

Idag har Tommy gått till jobbet och vi tjejer är ensamma hemma. Gick dock upp imorse efter amningen och fixade lite frulle till honom så det skulle gå lite lättare att komma upp! Efter det ville inte Maja direkt sova mer så vi låg bara och vilade en stund i sängen innan vi gick upp och gjorde frukost till mig.

Idag har vi roliga saker på agendan! Ett besök till stan för inhandling av dopinbjudningsmaterial (hatgrej att gå i affärer med vagn men promenaden dit och hem blir trevlig!) och på eftermiddagen kommer Emelie och Johanna och vi ska gå upp på sångstund i Stabbyskogen som öppna förskolan håller i!

Men nog om idag! I onsdags gick vi en eftermiddagspromenad, jag och Maja, medan Tommy var hemma och kurerade. 
Jag körde även några backintervaller med vagnen på vägen (var givetvis jätteförsiktig eftersom lillan var i vagnen!) och hela rundan landade på drygt 10 km. På vägen tillbaka pallade vi lite äpplen. Maja insisterade! Hihi
På kvällen kolla vi film och åt köttbullar och mos (eller mest jag, Tommy fick bara i sig några skedar mos).






Sen igår så hade vi en riktig slö förmiddag. Sen stack jag ut på den första riktiga löprundan sen efter graviditeten! Det blev 4 km och både fot/knä/höft hängde med fint!!! Väldigt glad tjej efteråt. Så nu ska benen få vila några dagar som belöning. Efter löprundan körde jag ett rygg- och tricepspass! Idag har jag mycket träningsvärk i ryggen vilket känns gött för jag körde några för mig nya ryggövningar så jag bör ha fått till en hyfsad teknik!




Sen blev det storhandling på Willys! Efter det så storstädade en piggare Tommy lägenheten medan jag och Maja gjorde dopinbjudningar! Ska få klart de som ska delas ut hemma tänkte vi.

För övrigt såg vi en intressant film i måndags, "Her" med Joaquin Phoneix. Den är lite lustig alltså men jag skulle absolut rekomendera den. Den får en att tänka lite och har funnits lite i mina tankar sen jag såg den. 

Nu ska jag sluta vara långrandig och ta tag i den här dagen! Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback