Hej hej

Det har redan blivit onsdag. Igår hade vi en fin dag tycker jag! Jag tränade (träningsvärk idag!!) och bakade och Maja satt med och tittade och sov om vartannat. Och det obligatoriska soffmyset. Sen blev det lite mer gnälligt på eftermiddagen. Sen kom tjejerna över på pyssel och fikakväll. Mysigt som alltid! 






Idag är det dags för återbesök på Ackis för mig. Måste ha med mig Maja så jag ska försöka göra det bästa sv det genom att stressa minimalt och ha henne mätt när det är dags. Hon har en väldigt gnällig morgon vilket jag hoppas vänder till eftermiddagen. Vore såååå skönt om hon kunde sova lugnt i vagnen vid besöket. Svårt att få en rättvis uppgift på blodtrycket exempelvis när man har en skrikande bebis bredvid eller i famnen.

Och läkaren ringde aldrig tillbaka så jag vet inget om mina blodvärden. Får väl ta och ringa dem om de inte hör av sig.

Förresten sov lilltjejen mellan 22-04.45 inatt. Vilken lyx!! Nöjd mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback