Good days

Vissa dagar är man bara tacksam över allt fint! Ni vet när man kan vända på negativa saker och göra dem positiva och man bara känner sig glad! Igår var en härlig (om än slapp) dag. Blev en promenad med Jempa på eftermiddagen och sen hade vi lillördagsmys då jag lagade inbakad fläskfilé och klyftpotatis. 

Idag var jag inne till stan på bodyshops nyöppning och mötte upp Emelie. Vi promenerade sen hem till mig och käkade lunch, hade gjort en sallad! Sen gick vi till öppna förskolan och sjöng och hängde med alla trevliga mammor och bebisar. Sen promenerade jag med Maja till Willys där vi mötte upp Tommy och storhandlade. När vi kom hem var jag svintrött men släpade mig iväg till gymmet på ett bra axel/bröstpass! Och sen åt jag sallad framför Hela Sverige bakar medan Tommy nattade Maja. Fin dag bara liksom.

Men nu är det bingen som gäller!
Natti









Idag kom min första testagram-Box! Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback