Fulltecknad helg!

Har haft en superhelg hemma bortsett från att vi stressat runt till väldigt många ställen på kort tid! Men det känns också bra och mysigt att styra kosan hem till Uppsala ikväll. Efter många stopp idag så blev det en sen hemfärd i vanlig ordning.

Måste ju berätta! Gissa vem som sov 7.5 timmar i ett sträck inatt? Vår lilla Maja!! Sen ammade jag henne och hon sov vidare till typ halv tio. Själva gick vi upp strax efter nio och åt frulle men lilltjejen var segstartad idag haha kände mig som en lyckans ost när jag vaknade av en mysig tjej vid halv sju imorse! 










Kommentarer
Postat av: Sigrid

Mysbilder :-) Och vilken lyx med all den sömnen!!! Måste känts som julafton, haha. Ser fram emot att få träffa er på lördag <3

Svar: Indeed, det var skithärligt!! 😃👏 Jaa, blir super att ses till helgen! 💕
La-La Land

Postat av: Charlotte

Vilka mysiga bilder!!! Mycket kärlek i dom <3 Kan tänka mig vad M o S-Å gläds åt den lilla sötnosen!!!!

Svar: Taaack!! Eller hur 💕 Mormor var så himla glad och lycklig, det var så himla himla härligt att se! Hoppas det är bra med dig! Kram
La-La Land

2014-09-22 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback