Freitag!

Så vare fredag! Tommy är jäkligt risig och har varit hemma från jobbet idag :/ Själv började jag dagen på Efct med ett benpass. Sen gick jag och Maja in till stan och mötte upp Emelie och Joganna för supermysig  lunch och fönstershopping. Gud vad meckigt det är med barnvagn inne i affärer alltså. Verkligen ingen favoritsyssla. När vi kom hem låg Tommy där vi lämnade honom, i soffan med stora duntäcket, febrig och dan. Nu ligger han och vilar och vi roar oss själva och låter honom va ifred. Han hoppas va piggare och kunna jobba imorrn, förlorar så mkt pengar annars. Man har ju inte så mkt marginaler nuförtiden hehe



Igår hade vi en fin dag. Vi gick in till stan och på vägen förtidsröstade vi. Sen strosade vi runt i stan några timmar. Jag köpte lite scrap-grejer för att kunna göra prototyper till dop-inbjudningarna! Dessutom bokade Tommy dopet som blir den 15:e november. Känns roligt att planera och fixa inför det! Sen åt vi faktiskt en kulglass i solen innan vi gick hem. Såååå gott och årets första om msn inte räknar den pyttelilla som jag och Jempa åt på Martinas i somras (och det gör jag inte. Den var liksom för liten för att räknas). Mmmm älskar kulglass! När vi kom hem stack jag till gymmet för ett rygg/tricepspass och sen käkade vi fläskfilé och sallad till middag. Efterrätt unnade vi oss med! Mango och lite nötter för mig, lösgodis för Tommy (varför föddes jag inte med samma ämnesomsättning som honom? Haha)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback