Förskolemys

Sov länge idag, till halv elva. Vi tyckte vi förtjänade det! Sen åt vi frukost och myste i soffan innan vi svidade om och gick till öppna förskolan. Där var det sångstund för bebisar! Fast Maja sov hela tiden så mamma fick sjunga själv och låtsas att Maja var intresserad haha Sen satt vi kvar en bra stund och pratade med andra mammor och jag åt lite medhavd fika (Proteinbollar och äpple, gäller att va förberedd) och Maja ammade såklart.

Igår på träningen så måste jag ha sträckt mig eller nåt i magen för idag har jag har ont på höger sida när jag rör mig. Tog nog i lite för hårt på ryggpasset helt enkelt :/ Blev lite ledsen när jag vaknade och kände det. Hoppas det inte ska kräva jättelång vila nu bara. Nu VILL jag komma i form. Känner mig inte alls bekväm i min kropp just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback