Busy day!

Har hunnit mycket idag! Imorse efter frukosten grejade jag med dopinbjudningarna. Sen efter lite amning gick vi ner till gymmet, jag och Maja. (Frågade föreståndaren igår om hon tyckte det var ok. Hon sa att hon tyckte det var jättebra och att hon brukat rekomendera mammor att göra så och att hon själv gjort så med sitt barn! ) Där körde jag hiit-intervaller för första gg sen skadan. Gick riktigt bra och jag vågade mig på att köra på 14 km/h. Det är ju inte snabbt alls jämfört med innan grav (då körde jag mellan 16-18 km/h) men jag tar det lugnt nu för jag är så rädd att stuka mig igen (plus att kondisen såklart är helt åt helvete hehe) Det blev 11 intervaller 30/30 efter en 10 min lång uppvärmning. Sen körde jag axlar varvat med coreövningar. Maja sov och var vaken om vartannat men var glad hela tiden, skönt för mamman! 

Sen fortsatte hon att sova när vi kom hem så jag kunde duscha, äta och fixa innan amning. Och så gick vi bort på sångstund på öppna förskolan! Idag var Maja vaken och verkade tycka det var mysigt. Hon älskar ju musik och olika ljud så hon skrattade mycket och charmade endel av de andra mammorna! Efter ett par timmar gick vi hem. Nu har jag fixat med tvätt och ammar. Ikväll bär det av till Stina för knytis-tacos-middag med gänget. Bra torsdag!





Kommentarer
Postat av: Sigrid

Låter som en höjdardag! Mysigt med bebis med sig på gymmet och vad stark du är, låter som att träningen går galant verkligen! Sen blev man ju väääldigt sugen på tacos nu, hihi.

Svar: Jamen det har varit en superdag faktiskt :) Tack du är så snäll! Känner mig dock inte särskilt stark ännu och jag behöver lägga större vikt vid coreträningen igen känner jag. Men men jag kämpar på iaf. Nästa helg ses vi! Kul! Kram
La-La Land

Postat av: Jen

Härligt, det låter som att du har hittat ett toppengym!

Svar: Jaaa det känns ju väldans bra! ☺️ ses på onsdag!
La-La Land

2014-09-18 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback