Igen och igen

Vaknade upp efter en hemsk dröm. Mamma var inlagd någonstans och jag var med och satt med henne i sängen och vi fick beskedet att cancern nu även tagit över lungorna och att det inte fanns nåt mer att göra. Jag grät som ett barn och mamma var sådär lugn som hon även var i verkligheten även om hon var ledsen. Hatar de där drömmarna, när jag tvingas gå igenom den där känslostormen på nytt och vaknar med sorg i hjärtat. Det är olika versioner varje gång men summan är densamma, mamma kommer att dö och insikten slår till mig i ansiktet. Gud alltså vad jag skulle ge för att få ha mamma tillbaka i livet.


Tror Maja kände min sorg för hon ville vara nära och somnade om på mitt bröst (vilket verkligen aldrig händer längre, det var bara när hon var liten) och vi sov så till elva när Tommy väckte oss. Mina fina fina älsklingar, vad hade jag gjort utan dem ❤️️

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fruktansvärd mardröm 😥 Och det värsta är att du faktiskt har upplevt det och nu tvingas göra det igen i drömmarna. Jag skickar lite värme. Hoppas du får en fin dag! ❤️

Svar: Tack fina du❤️️ detsamma! Kramar
La-La Land

2014-10-18 @ 12:07:12
Postat av: Annso

<3 <3 <3 kärlek till dig vännen det måste vara fruktansvärt <3 <3 <3

Svar: 😘😘
La-La Land

2014-10-19 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback