Vår fredag

Två stycken väldigt slöa tjejer här hemma idag. Stack och tränade innan Tommy jobbade imorse, ett rygg- och tricepspass. Sen bakade jag en omgång after eight-snittar och Majsan satt i babysittern. Sen la vi oss i soffan och somnade och sov ett par timmar. Sååå trötta. Lilltjejen är lite förkyld igen och därmed lite extra trött och själv sover jag inte då bra när hon är förkyld, vaknar av minsta lilla rörelse och vill gärna kolla att hon kan andas trots allt snor. 



Ikväll är vi ensamma hemma för Tommy ska ut med grabbarna på lagret. Hoppas på en lugn kväll och en inte allt för gnällig lilltjej. Tänker mig lite popcorn till idol sen men först hoppas jag den jävla huvudvärken försvinner (troligtvis ett resultat av allt socker vid baket i förmiddags hehe).

Det bäääästa med denna fredag är att det låg att paket i brevlådan adresserat till mig hela vägen från Australien! Däri låg två toppar från Lorna Jane (mitt all time favorit-träningsmärke) och var från min fina syster som ville muntra upp mig och ge mig en liten motivationskick nu när jag helt verkar ha tappat bort min passion och motivation för träningen. Det låg även ett jättefint och kärleksfullt kort däri. Gud alltså, finaste finaste storasyster ❤️️ Saknar dig mer än du kan förstå. Paketet gjorde den här trötta fredagen 200 % bättre!!




Bilderna blev inte så bra eftersom det var mörkt men ändå! ❤️️

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Sååå snygga träningskläder! Ha nu en mysig fredagkväll så ses vi i morgon :*

Svar: Taaack finis!! Det gör vi! 😘
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback