Övar

Lillan ligger i spjälsängen och småpratar och sparkar och vi övar på att hon ska somna själv. Ibland lyckas det bra, andra gånger mindre bra. Vill ju helst att hon ska kunna somna själv och inte vara beroende av bröstet. Nuförtiden somnar hon ofta i sin pappas famn och vi lyfter in henne men ibland även vid bröstet, särskilt när jag själv är trött och vill få henne att somna snabbt hehe 

Träningen gick asbra idag! Sprang intervaller i 20 (!) minuter vilket verkligen är lång tid att maxa för mig. Först 60/30 i 10 min (14,2 km/h) sen 30/30 (16,2 km/h)i 10 minuter. Efter nedvarvning och stretch körde jag sen ett ordentligt ryggpass. Känner mig jättenöjd! 

Imorrn har vi lite roliga och spännande grejer på agendan! 
Natti natt



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Finfint träningspass! Vad nyfiken en blev på vad ni ska hitta på idag, hihi :)

Svar: Tackarrr!! 😘 Jo vi ska kolla på ett hus som är till hyres och så har jag hämtat nycklarna till församlingshemmet inför dopet! Kram
La-La Land

Postat av: Annso

Blev också nyfiken, spännande håller tummarna! Kramis

Svar: Tack finis :) Det var ett gulligt hus med 4 rok inte allt för långt från stan. Dock ville de ha ngn som flyttade in så snart som möjligt vilket vi ju inte kan :/ kram
La-La Land

2014-11-12 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback