Ny vecka, nya tag!

Har haft en riktig superhelg och idag känner vi oss lite slöa! Kom inte i säng förrän vid midnatt (Maja somna dock vid 21) och idag vaknade vi efter 9! Så nu ligger vi framför Nyhetsmorgon och jag ska ta och styra upp lite frukost innan vi tar tag i den här dagen. Dagen är oplanerad men jag behöver komma igång med pajbakningen inför dopet plus att vi skulle behöva inhandla några grejer till pyssel inför dopet. Eventuellt en promenad med Emelie men det beror på om det passade för dem. Kanske tar kanske jag och Maja en promenad upp till Gränby till panduro!

Veckan i övrigt är rätt bokad! Imorrn promenad med en annan mamma på dagen och på kvällen pyssel med tjejerna ute hos Stina. Onsdag ska jag träffa min kusin som jag inte träffat på drygt 15 år! Sen på eftermiddagen ska vi till biblioteket med mammagruppen. Torsdag är Tommy ledig så då kommer prästen på besök inför dopet, på kvällen promenad med Jen och egentligen skulle vi också fikat hemma hos Julia med mammagruppen men det hinner vi inte :/ Fredag är oplanerad och blir nog en bakdag i vanlig ordning! Tror på en fin vecka och hoppas på lite mer träningsmotivation.

Nehepp, dags att ta tag i dagen!
Tjipp





Kommentarer
Postat av: Sara

Finaste 💕

Svar: 😘😘
La-La Land

2014-11-03 @ 11:11:44
Postat av: jen

Ni ser pigga och peppade ut för en ny vecka :)

Svar: Taaaack vännen :)
La-La Land

2014-11-03 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback