Lite sjukstuga

Igår mådde jag lite risigt när jag vaknade men tänkte att det skulle gå över så jag och Majsan stack ut på en promenix med Julia och Leon i den dimmiga dagen. Blev en bra lång promenad ut mot högarna innan vi gick hem till oss och värmde oss med te och tjejsnack! Verkligen en härlig onsdag bara det attnär de gått hem slocknade jag och Maja i soffan i 2 timmar och sen när vi vakna till kände jag mig risig och det visade sig att jag hade lite feber (!!!) vilket jag verkligen aldrig har. Vi skulle varit och grattat Linnea i efterskott på 2-årsdagen men med värk i hela kroppen och feber ville jag inte utmana ödet och smitta dem eller förvärra för mig själv.

Idag har jag först promenerat med Jempa innan lunch och sen med Emelie och hennes Johanna innan en tur till öppna förskolan!
Nya favoritleksaken!
Äntligen passar den!! (Från Helen i Australien)
man ska inte behöva frysa! Finmössan stickad av moster i Värmland!
nybadad!
Pannbiff är så jäkla gott!!
hann inte med gymmet ikväll så det blev ett gäng coreövningar på mattan här hemma istället medan Tommy var på innebandyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback