Idag är det vår dag!

Ett år har gått sen den där eftermiddagen i Noosa Nationalpark när jag promenerade med storasyster och du plötsligt dök upp vid Hells gate och friade till mig. Så fint och romantiskt! Sen promenerade vi längst havet in till TeaTree, min favoritstrand där Brett och Helen väntade med frukt och bubbel. Ett sånt fint och lyckligt minne som jag alltid kommer bära med mig ❤️️ Nu under småbarnstiden när det emellanåt är lite kämpigt plockar jag fram det där fina minnet och tackar livet för att jag träffade dig den där kvällen på Harrys för 3.5 år sedan!
Jag älskar dig!


Eftersom vi inte är hemma ikväll så firade vi vår dag igår med finmiddag och mys❤️️


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, så himla romantiskt och den där bilden är verkligen jättefin på er! <3 Ser så lyckliga ut.

Svar: Tack så mycket finis!! ❤️️ Det var helt klart en av mina lyckligaste stunder!
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback